När jag tittar på Zaptec ser jag att det finns både Go och Pro som alternativ. Go verkar mer riktad mot privatpersoner medan Pro är för större anläggningar. Men vad innebär skillnaderna i praktiken? Är det bara kapaciteten som skiljer eller även funktioner som styrning och flexibilitet? Jag försöker avgöra vilken som är mest rimlig att satsa på för framtiden, eftersom vi kanske vill ha något som funkar både hemma och i en förening längre fram.
top of page
To see this working, head to your live site.
2 Comments
Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page
Jag stod själv inför valet nyligen och gick igenom alla skillnader. Go var perfekt för mitt eget hus, men när vi planerade för bostadsrättsföreningen blev Pro det självklara valet. Den klarar både fler användare och mer avancerad styrning. Att kunna jämföra modellerna sida vid sida gjorde att beslutet blev enklare, eftersom det tydligt visade vilken lösning som var bäst för respektive behov. Det gav mig en trygghet att veta att båda modellerna är genomtänkta, men för olika målgrupper.